Andrej Ludwik Mikałajeŭ OPs (Wojsza) (nicolaev) wrote,
Andrej Ludwik Mikałajeŭ OPs (Wojsza)
nicolaev

Касьцёл Каталіцкі й Аляксандар Лукашэнка

Пытаньні падобныя да ніжэйшых чуў ужо ня раз,
і таму, па-мажлівасьці, мушу даць свой адказ на іх.

«Чаму быў зачынены Чырвоны касьцёл пад час масавага збіцця людзей 19 сьнежня на плошчы? Ва ўсё часы храмы і сьвятары давалі прытулак вернікам і ратавалі іх. Што змянілася зараз?»

Адказ просты: тыя, хто заплянаваў прывесьці натоўп ад Палацу Рэспублікі да Чырвонага касьцёлу пад удары спэцназу, забыліся патэлефанаваць у Чырвоны касьцёл і паінфармаваць аб сваех планах ксяндза-пробашча Ўладзіслава Завальнюка. Калі камусь не зразумелы мой напаўжарт, тлумачу «па-руску»: «Св. Імша ў нядзелю — 08.00 (польск.), 09.00, 11.00 (сума — у інтэнцыі парафіі), 13.00 (польск.), 15.00 (для дзяцей), 15.00 (за чысцовыя душы), 15.00 (для людзей з парушэннем слыху – дольны касцёл), 17.00, 19.00». Астатняя нядзельная Мша пачынаецца а 19-й гадзіне і доўжыцца каля гадзіны. То бок а 20-й — 21-й гадзіне касьцёл, тэарэтычна, зачыняецца, бо ксёндз, мяркую, ня ночыць у «спальніку» турысцкім пры алтары :) А калі пачаўся брутал каля касьцёла? Ці не ля апоўначы, прынамсі пасля 23 гадзін. Камэнты залішнія… Яшчэ быў момант, калі пад час брутальнага разгону 19-га нехта ў каплічцы ля Чырвонага касьцёлу пачаў званіць у звон. Хто гэна рабіў, для мяне застаецца таямніцай і дагэтуль… Дарэчы, на сьвяточнай Імшы на сьвята Божага Нараджэньня ў тым жа Чарвоным касьцёле была падвышаная колькасьць «калядоўшчыкаў у законе». Яны нават не хаваліся. Але пры тым ксёндз, як і ксяндзы ў іншых касьцёлах, вітаючы прысутных на пачатку Мшы, павітаў разам зь імі і «тых, хто хацеў ба быць зара’ з намі тутака, але пазбаўлены такой магчымасьці». И все всё поняли…

«Што думае Кандрусевіч?»

Афіцыйныя ўлады касьцёльныя ў Беларусі ніяк публічна не прагалосілі сваю пазыцыю. Робяць яны штось «подковёрно» ў гэным накірунку ці не, нават мы — верныя псы Касьцёлу Паньскага — можам толькі згадкі ўласныя памнажаць. Абавязкова палядзіце, разам з камэнтарамі:
«27.12.10. Касьцёл Каталіцкі й Аляксандар Лукашэнка»
«Яго Высокапраасвяшчэнства Апостальскі Нунцый у Беларусі Архібіскуп Марцін Відавіч адмовіўся сустрэцца са сваякамі вязняў КДБ…»
«Сваякоў вязняў СІЗА КДБ прыняў папскі нунцый»

І вось — думкі рыма- і грэка-каталіцкага сьвятароў:
А. Пётра Рудкоўскі OP «Слова, якое стала... пытаннем»
А. Пётра Рудкоўскі OP «Страх тырана»
А. Сяргей Сурыновіч «Змрочнае Раство»
А. Юры Барок «Ліст віншаваньня і салідарнасьці са Сьвятой Зямлі, там дзе Бог стаўся чалавекам»
А. Аляксандар Надсан «Я прыйшоў, каб паслужыць»

«Ab pozycyi Ligi Monarchicznaj adnosna
aposznich padziejau u Respublicy Biełaruś»


І ’шчэ — ад праваслаўных, якіх у беларусаў ганіць — «бонтон»:
«Афіцыйнае «Царкоўнае слова» публікуе шматлікія лісты з заклікам вызваліць арыштантаў»

«Зварот да каталіцкага епіскапату». Падпішыце, калі ласка!

Tags: belarus, bunt, dominican, internet, military, personal
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

  • 55 comments